Kommande vecka

Veckan som kommer är mer eller mindre fullspäckad. Tycker att det var ett tag sedan vi/jag hade en riktigt så fulltecknad kalender vilket har varit skönt samtidigt som det ska bli roligt med allt som är inbokat :)
Imorgon måndag vet jag väl egentligen inte om något står på schemat och det samma gäller väl tisdagen men på onsdag ska jag ha mammalunch, torsdag ska jag ut med jobbet på Fagans i Malmö (ett riktigt trevligt ställe f.ö.), fredag fyller svärmors sambo år så då ska vi dit och kalasa lite och på lördag ska jag och J ut och göra Malmö osäkert då vi ska på födelsedagsfest i byggnaden där jag bodde då jag först flyttade ner hit.
Kan inte komma ihåg sist jag var ute och festade, eller jo det kan jag men det var länge sedan, sommaren 2008 närmare bestämt. Jag har inte alls saknat alkohol eller så och fester har jag ju varit på men utan att dricka men nu ska jag alltså festa på riktigt vis ;) Det ska verkligen bli superroligt att komma ut och träffa lite nytt folk, dricka en Minttu eller två och bara ha roligt tillsammans med J för vi två har i alla fall inte festat ihop på evigheter.
Låter kanske som om jag ska bäla i mig hela kvällen men det är inte alls min tanke, är bara glad att få komma ut och ha lite kul. Sedan ska vi i mammagruppen också gå ut och festa till det när alla är färdigammade och det ska också bli superkul :)
I kväll är en kär vän åter, fruktsallad! Misstänker att det kommer att bli ett återkommande tema om kvällen under helgerna. Gott och nyttigt på en och samma gång, hur bra som helst (glassen äter vi ju faktiskt inte SÅ mycket av)!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Då ses vi på fredag , kul :) Lite roligt att de blir lite oftare nu för tiden :) Kram

2010-01-25 @ 15:57:16
Postat av: Johanna

Så ni kommer också? Kul :)

Sedan ses vi ju i februari också då ni fyller år!! Ska bli roligt att äntligen få se eran lägenhet. Förhoppningsvis kommer vi ihåg vägen så vi kan komma ut lite fler gånger. Borde ju egentligen ha kommit ut för länge sedan, dåligt av oss ;)

2010-01-26 @ 17:35:30
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0