Gårdagen och kvällens födesledagsfest

I går var jag  och dottern hemma hos J och hälsade på. Jag har tänkt på det ett tag att nu när vi har två bilar så borde jag åka dit och hälsa på men så har det inte blivit av men så igår kom jag och dottern iväg. Det var riktigt roligt att träffas bara vi två (tre med dottern) och snacka en massa skit :) Trots att vi pratade hela tiden så hann vi inte prata om allt kom jag på sedan i bilen på väg hem.

Ikväll ska P ha födelsedagsfest och planen är att vi ska dit hela familjen. Det är visserligen uttalat att det ska bli en riktig fyllefest men vi tänkte gå dit en liten stund i alla fall och visa oss och säga hej. Tanken är att vi ska gå dit tidigt och hinna stanna ett tag innan folk börjar bli allt för fulla eftersom det känns fel att ha dottern i en sådan miljö. Eventuellt ska C och T också dit en liten sväng tillsammans med deras son. Ska faktiskt ringa C och fråga hur de tänkt att göra nu medan de andra sover. Både jag och sambon, dottern och Keso och Foxy (två av de tre katterna) somnade här nere i vardagsrummet för snart en timme sedan, så skönt! Jag vaknade dock för en stund sedan och även om jag hade kunnat sova lite till kände jag att det var dags att gå upp och göra lite nytta. Nä, dags att ringa C :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0