Så var det dags....igen!

Tog precis tempen eftersom jag har frusit större delen av kvällen trots att jag har både tjock tröja och tofflor på mig, 38.6 visade den... NÄR ska det ta slut?? Detta är trdje veckan som antingen jag eller dottern är sjuka. Det började när vi skulle bjuda hem P, M och J på middag då dottern fick feber och blev förkyld. När hon återhämtat sig från den fick hon magsjuka veckan där på och dagen efter blev även jag magsjuk. Dottern är fortfarande inte riktigt helt återställd så vi ska ner till BVC i morgon för att kolla så att hon i alla fall går upp i vikt. Nu ikväll har alltså jag blivit sjuk igen...*suck*
Sambon den liraren har klarat sig igenom helt frisk under alla veckorna! Skönt att han inte jobbar förrän på fredag så att han kan ta hand om dottern.

Nu - ett snabbt tillfrisknande över natten!!
Håll tummarna för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Näe va drygt! Krya på dig! Hoppas att C gått upp som hon ska nu! Kramar

2010-02-23 @ 08:06:41
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Camilla! I dag känns det faktiskt mycket bättre. Febern är näst intill borta men näsan rinner. Skönt att slippa febern i alla fall så att man orkar med lite.

Hon hade bara gått upp 10g sedan sist men å andra sidan var det bara fem dagar sedan vi vägde henne sist. Bokade tiden igår för att jag ville se så att hon inte fortsatte att tappa vikt vilket hon som tur var inte gjorde.

Hoppas att allt är bra med er. Vi får ses snart!

Kram

2010-02-24 @ 11:55:11
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0