Om festen i lördags

Det var en riktig kanonkväll i lördags och gårdagens seghet kändes helt okej med tanke på hur roligt vi/jag hade kvällen innan. När vi satt på bussen på väg in till Malmö drack vi cider och snackade en massa, alla vi tre är ju ganska bra på att prata :)
När vi väl kom fram till festen var det inte så många som hade kommit men bara en liten stund efter att vi kommit började det att fyllas på. Som sagt var det en riktigt lyckad kväll och det var superkul att vara ute och festa tillsammans med E & J så det får allt bli fler gånger :)
Igår var jag allt annat än pigg och stundtals kände jag mig faktiskt lite illamående. Det blev ju trots allt en hel del i lördags, mer än vad jag trodde att jag skulle kunna klara av med tanke på att jag faktikst inte festat sedan sommaren -08. Sambon var helt underbar och tog hand om dottern större delen av dagen igår och bakade scones till frukost och gjorde fruktsallad på kvällen, han tog hand om all matlagning under dagen och passade upp mig så jag blev riktigt bortskämd igår. Lördagskvällen hade gått jättebra här hemma och dottern hade varit på riktigt bra humör och somnat i tid, skönt! Får se hur länge det dröjer innan man kommer ut nästa gång... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0