om dagen som gick

Idag har jag varit hemma hela dagen och har faktiskt hunnit uträtta en hel del. Bokade in en ny tid för cellprovtagning då jag egentligen skulle ha varit där i går kl 8.50, på tok för tidigt enligt mig. Med tanke på att dottern varit sjuk och haft feber och sovit dåligt på grund av nästäppa så tyckte jag att hon skulle få sova tills hon vaknade själv och avbokade tiden vilket jag gjorde rätt i då hon sov till 8.30.
Annars har dagen mest inneburit vikning av tvätt, lite dammsugning, rengjort badrummet på nedanvåningen och så har en kille varit här och tittat på vad som är fel eftersom vi inte kan se SVT-kanalerna, 4an och 6an på TVn här nere. Enligt killen som kom hit beror det på att signalerna är för svaga så han skulle ut på åkern till någon station de har där och ändra. Hittills har det inte gett något resultat då vi fortfarande inte kan se på dessa kanaler.

Fick höra en trevlig nyhet av min svåger tidigare idag när han ringde. Så nu ska väl allt lösa sig för honom, äntligen :)
Nä, jag tror allt att jag hör sängen ropa på mig.. Natti


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad är det nu för nyhet du fått höra :) Kram

2010-02-11 @ 11:34:10
Postat av: Johanna

Han har nu insett att han har det bättre om han flyttar...själv :)

2010-02-11 @ 22:08:55
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Okeej, då får vi hoppas på det bästa då. så han kan få de bra.

2010-02-12 @ 09:42:01
Postat av: Johanna

Ja verkligen! Men han skulle flytta alla sina möbler till Pia o Anders så det verkar ju som att det är "på riktigt" denna gången. Vi får vänta och se vad som händer men jag hopppas verkligen att han gör det nu. Känns som om att han behöver tänka på sig själv och vad för liv han vill leva... Kram

2010-02-12 @ 15:46:26
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Okej. När skulle han flytta då? Då var de kanske tur de inte blev något med huset i Ystad. För de är inte likt honom de liv han lever nu. Kram

2010-02-12 @ 20:44:45
Postat av: Johanna

Tyvärr är det ju inte så lätt för honom att skaffa en egen lägenhet så han ska flytta hem till Pia och Anders nu i helgen. Hoppas att han hittar en egen lägenhet snart även om det förmodligen kommer att bli svårt.

Nej, det är verkligen inte likt honom så som han levt de senaste åren.. Hoppas att han snart är på banan igen! :)

2010-02-13 @ 10:17:02
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0