Nygamla gardiner




Nu har jag äntligen sett till att byta ut julgardinerna. Kände att det var dags att ta ner dem nu med tanke på att det  är i mitten på februari. Tidigare i förmiddags var vi på banken för att lägga om lånen vilket aldrig blev av eftersom vi hade glömt papprena hemma i grovköket. Dock startade vi upp ett sparkonto till dottern så något fick vi i alla fall uträttat.
Hur som helst, på väg hem sa jag till sambon att jag ville åka och köpa nya gardiner. Han tyckte att det var en galen idé efersom jag har 8 panellängder som ligger i sin förpackning i linneförrådet som jag köpte för över två år sedan. Tanken var att dessa skulle hängas upp i vardagsrummet men när vi kom hem och jag tittade på dem så insåg jag att de kanske skulle bli snygga i köket.
Givetvis var de på tok för långa och detta hushållet saknar en snymaskin så jag nålade gardinerna vilket kanske inte blev jättesnyggt men det syns inte så mkt om man inte tänker på det. Vi har också fått upp de två tavelhyllorna vi köpte på IKEA för några veckor sedan. Tyvärr insåg jag att vi inte har framkallat kort på länge och jag vill gärna rama in något nytaget fint kort som är taget med digitalkameran.


Kommentarer
Postat av: Marie

men va fint det blev......

2010-02-17 @ 20:35:33
Postat av: Anonym

men va fint det blev......

2010-02-17 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0