Myskväll?!

Igår var tanken att jag och sambon skulle ha en myskväll tillsammans och se filmen District 9 efter att dottern somnat. Det började bra med en god middag vid 19-tiden. Jag var iväg en stund tidigare för att köpa glass och annanas till den stundade fruktsalladen som vi skulle äta till filmen. När klockan var strax efter 21 sov dottern så jag gick upp och lade henne i sin säng och när jag kom ner började vi att titta på filmen.
Eftersom jag var sjukt trött och vi båda två låg i soffan med kuddar och täcke så borde jag kunnat räkna ut att jag skulle somna vilket jag också gjorde. 22.30 vaknade jag av att babyvakten slogs på och dottern grät så jag sprang upp och hoppades att sambon inte skulle märka att jag hade sovit. Dottern somnade om ganska snabbt men låg och vred och vände på sig så jag beslutde mig för att lägga mig i min säng för att vänta tills hon sov ordentligt. Även här kan jag ju tycka att det borde ha varit självklart vad som skulle hända, jag somnade och vaknade inte förrän klockan var precis 00.00. Gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig och gick ner för att borsta tänderna. Nere i soffan låg sambon och snarkade för full hals så jag väckte honom och sedan gick vi och lade oss. Så det var våran fredagsmyskväll... :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härliga fredag! Själv gick jag och la mig innan 22?!?! Medan Tommy och Melvin fortfarande var uppe?!?! Kramar

2010-02-13 @ 17:34:54
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0