Fortfarande sjuk..

Jag har fortfarande feber och nu orkar jag verkligen inte vara sjuk längre. Ligger bara på soffan hela dagarna och gör ingenting alls. Leker lite med dottern, plockar undan lite, tittar på TV, äter, vilar och så om igen. Jag vill inte vara sjuk längre! Kände att jag var tvungen att komma ut ur huset lite så jag preparerade mig med två alvedon och sedan körde hela familjen och storhandlade på Willys. Kanske inte det roligaste nöjet men det var skönt att få komma ut lite och se något annat än husets alla väggar. Visserligen började Alvedonen inte verka förrän vi var hemma igen så det var egentligen inte särskilt roligt att handla uatn mest svettigt och jobbigt. Men som sagt så uppskattade jag att få komma iväg lite :)
På vägen hem svängde vi inom Mc Donalds och jag köpte mig en Mc Flurry som hela familjen delade på. Dottern var helt salig och tyckte att det var hur gott som helst men eftersom hon fortfarande är relativt liten så fick hon inte så mycket. Finns ju en massa restriktioner om vad barn under ett år inte får äta. Är osäker på om de får äta glass eller inte så därför fick hon bara lite grann.
I morgon ska sambon jobba så jag hoppas att jag är bättre då. Har varit guld värt att han har varit ledig hela veckan eftersom jag inte varit särskilt pigg med tanke på dottern. Jag har ju inte orkat leka/sysselsätta henne någon längre stund så sambon har busat en hel del med henne. Just i skrivande stund hör jag hur de leker i vardagsrummet :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hujj nu får du krya på dig gumman! Är lite sugen på en fika i helgen, hoppas att alla mammorna kan :)

2010-02-26 @ 09:46:07
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0