Fint väder

Igår var J här och höll mig sällskap hela dagen vilket var supermysigt. Vi åkte hem till E en sväng och hälsade på och snackade och givetvis var jag tvungen att sjunga lite Lips på X-boxen :)
Dottern somnade strax efter 20 och sedan hade jag lite egentid framför TVn och somnade såklart runt 22.30. Vaknade utvilad av att dottern ville upp och har precis duschat och gjort mig i ordning. Dottern sover just nu men vaknar nog inom 30 minuter så jag funderar på om vi skulle ut och ta en promenad efter att hon ätit lunch. Sambon sover också och lär göra det ett tag till eftersom han tvunget skulle kolla hockey när han kom hem i natt. Han kom inte och lade sig förrän närmare 5 på morgonen så jag räknar inte med att umgås så mycket med honom nu under dagen.
Nä, promenad ute i solen lutar det åt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0