So far so good

Hittills har fredagskvällen varit bättre än väntat. När dottern vaknat efter sin eftermiddagslur åt vi middag tillsammans. Som efterrätt lät jag dottern smaka på glassen jag köpte innan. Gissa om hon gillade den?! :)
Hon fick bara lite grann men slukade allt ganska så fort och det trots att hon åt några skedar alldeles själv!!
Dottern är faktiskt ganska duktig på att äta med sked. Det behövs bara lite hjälp att skopa upp maten (eller vad hon nu äter) på skeden. Själva färden från skålen/tallriken och in i munnen går ganska skapligt!
Hur som helst, efter att vi ätit gick vi ut på en promenad. Jag hade egentligen inte tänkt att vara ute så länge men så fick vi sällskap av familjen S plus att vi gjorde ett depåstopp hos E som var själv med barnen. Sammanlagt var vi ute i lite drygt en timme!
När vi kom hem var det dags att förbereda dottern för sängen. Om nattningen hade tagit lite kortare tid hade fredagskvällen så långt varit helt perfekt. Hon somnade i alla fall innan 20.30 så det var ändå godkänt (tror klockan var 20.25, haha). Nu blir det snart lite glass framför TVn och sedan får jag se vad jag ska ta mig för :)

Trevlig fredags-mys-kväll på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0