Kräkfridag, yes!!

Hela dagen har gått och hon har inte kräkts en enda gång, NICE!!! :)
I morgon är det exakt en vecka sedan hon blev sjuk så jag hoppas att det inte bara var en tillfällighet
att det gick bra idag.. I förrgår kräktes hon inte en enda gång heller men igår blev det till och med tre gånger så jag känner mig inte alls lugn än. Är faktiskt lite jobbigt när man matar henne för man sitter lite på helspänn, är hela tiden redo ifall hon skulle börja hulka. Riktigt så illa är det väl kanske inte men man håller uppsikt över henne medan hon äter så att hon inte blir dålig helt plötsligt.

Hittade en låt på youtube för någon timme sedan som jag har spelat om och om och om igen
Fastnade lite för den skulle man kunna säga ;)
Gillar själva musiken som bara den, sitter och nynnar den hela tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0