Klagomuren är upprättad:



Ringde precis till 3 för jag ville höra om jag kunde förlänga mitt abbonemang och därmed "få" en ny mobil. Egentligen är jag inte alls nöjd med 3 men är däremot sugen på ny mobil. Hur som helst, ringde första gången och gick igenom alla fem knappvalen man skulle göra. Lyssnade på musik i någon minut - frånkopplad. Ringde upp en andra gång, tänkte att jag skulle ha större lycka om jag knappade in mig som ny kund. Gjorde om samma procedur igen - frånkopplad. Ringde en tredje gång och en överdrivet glad och inställsam kille vid namn Daniel svarade. Blev nästan ännu mer irriterad över hans överdrivna glada humör. Sa till honom att deras kösystem fungerade ganska dåligt vilket han redan visste. Men hallå?! Kan man inte skriva ut det på hemsidan då? Givetvis kunde han inte svara på de frågor jag hade och avdelningen jag skulle till gick inte att ringa till utan alla samtal kopplades direkt till försäljningsavdelningen... Jösses! Så han bad mig att ringa flera gånger och hoppas på att bli kopplad rätt eller att avvakta tills ikväll. Känner mig mer övertygad om att det enda rätta vore att byta bort sig så långt från tre man kan komma. Skitföretag som lovar större än vad de kan hålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0