Jaha...

Jag vet att jag har sagt att jag inte ska klaga så därför tänker jag inte göra det heller. Men, jag vill bara informera om att jag nu har blivit förkyld... igen! Än så länge sträcker förkylningen sig inte längre än till att jag snorar som bara den. Dottern är lite hostig men än så länge har hon klarat sig från snuvan. Hoppas hoppas att hon klarar sig ifrån den.

Ikväll är jag och E bjudna hem till J på lite tjejmiddag i all enkelhet. Mysigt initiativ av J!
Ringde henne precis och sa att jag och dottern kommer (sambon skjuter ikväll) men att jag
stannar hemma om jag känner mig sämre.
Nu under dagen har jag hunnit med att tanka, handla mat och shoppat lite antiförkylningspreparat på apoteket.
Det är inte lika fint väder som igår men jag funderar på att lägga mig i rabatterna i en timme eller så och ta väck ogräset som poppat upp. Tänkte övertala sambon till att hjälpa mig men hans ursäkt var att han är tvungen att vila armarna/händerna till skyttet ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0