Inställd mc-tur

Jag och J hade planerat att åka ut och köra lite hoj idag. I söndags när vi var på kalas hos sambons kusin frågade jag svärmor om hon kunde passa dottern eftersom sambon jobbar kväll denna veckan. Hon ställde mer än gärna upp men tyvärr satte vädret stopp för våra planer. Igår snöade det och dessutom STORA snöflingor. I morse låg det lite vita stänk i gräsmattan plus att det har varit blåsigt, halgat, regnat och varit solsken om vart annat hela dagen. Det känns som att jag och J tog rätt beslut i att ställa in. Sommaren har ju inte ens börjat så det lär bli många mc-turer innan hösten kommer!

I förmiddags var jag och dottern på promenad tillsammans med Å och E och deras små. J var här och snackade lite skit över en kopp kaffe senare på eftermiddagen och efter det har jag lagat mat (tacopaj) och busat med dottern. Hon har bara sovit i drygt en timme idag och somnade innan kl 20. Hoppas att hon sover bra i natt trots bristen på sömn under dagen. Tvärtemot vad man skulle kunna tro brukar hon sova ganska oroligt om hon sovit lite under dagen. Hela helgen är inplanerad och på schemat står ytterligare ett kalas, Z blir ett år på söndag och söndagen därpå fyller M ett år. Har varit kalas varje söndag sedan dottern fyllde år, I like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0