Handelsbanken - de svenska bankernas r****l

Handelsbanken står numera inte särskilt högt på min lista över bra banker.
Har å andra sidan bara haft att göra med en annan bank Swedbank, som jag nu hyser all min bank-kärlek till (om det nu finns något sådant fenomen).
Tidigare har både jag och sambon haft BankID via Handelsbanken. För ett tag sedan skickade Handelsbanken hem en dosa till sambon så att han skall kunna logga in med men av någon anledning fick inte jag någon. Jag kan inte direkt påstå att jag saknat någon dosa heller förrän idag. Ringde till Försäkringskassan och skulle kolla hur jag länge jag sökt föräldrapenning. Det visade sig att jag bara sökt fram till den 10 april vilket var för några dagar sedan. Tidigare har jag bett de på kundtjänst att förlänga min föräldraledighet men mannen jag talade med idag sa att det inte gick (?!?!) utan att jag fick ta det via BankID eller skicka in en pappersansökan. No problem tänkte jag och skulle logga in med mitt BankID men tji fick jag. Eftersom jag inte har någon dosa som sambon fått hem kan jag inte logga in mig på mitt BankID.... Så nu frågar jag mig varför jag inte fått någon dosa hemskickad av Handelsbanken...  Så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0