Det gör ont...

Jag har sådan ofattbar träningsvärk i mina lår just nu. Igår tränade jag ju Body Pump och idag på morgonen var jag och dottern iväg på mamma/babygympa. Jag hade inställningen att mamma/babygympa mest skulle innebära stretchövningar och inte vara särskilt svettigt, think again! Idag använde vi oss dessutom av pilatesbollar för att träna magmusklerna. Gissa om mina gömda magmuskler fick sig en chock, men jag ska inte klaga. På något sjukt sätt känns det ganska bra att knappt kunna ta sig ner för trappan på grund av att benen värker eftersom jag vet att det beror på att jag har tränat! Ska försöka att komma iväg på spinning på lördag förmiddag. Det var säkert två år sedan jag var på spinning sist så det skulle vara roligt om det blir av. Men om jag inte minns fel har sambon nämnt att han skulle iväg till skytteklubben, vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0