Svettigt

Den senaste en och en halvtimmen har jag ätit, försökt att natta dottern, slappat i soffan framför TVn duschat, och blivit flätad av sambon och nu är jag trött! Var lite nervös precis innan Powerboxpasset började men shit vad det var roligt. Jag och Å hjälptes åt och gjorde övningarna tillsammans. Det gick lite knackligt innan man förstod vilken teknik man skulle använda sig av och det kommer nog att ta ett par gånger innan man får kläm på de olika slagen. Jag blev ordentligt svettig och det kändes i hela kroppen att man tränade, kul!! Å tyckte också att det var rolgit och även hon var nöjd med passet så vi kommer med all sannolikhet att göra om det. Blev på riktigt hurtigt humör efter passet så jag joggade hem -jo ni läste rätt, jag joggade!! Sedan att vi bara bor 700m från träningslokalen är en helt annan sak men för mig kändes det som att jag hade joggat i flera km (hatar att jogga). Jag var i alla fall riktigt svettig när jag kom hem och det var inte bara joggingturens förtjänst.
Nu är det dags för soffläge för att se Little Britain USA!


Fat Fighters, enjoy :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Niklas bjuder bara på fler och fler överraskningar. En riktigt bra kille du hittat dig som både kan baka bröd och fläta hår dessutom afrohår, inte alla som kan det så håll han kopplad;)

2009-09-09 @ 21:07:18
Postat av: Johanna

Jag vet, han är en keeper ;)

2009-09-09 @ 22:26:51
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0