Roast på Berns



Satt nyss och tittade på premiären av programmet Roast på Berns som sändes i kanal 5. Det är ett program där några av sveriges humorelit sitter i en panel och skall driva med varandra och den som roastas. I kvällens program var det komikern Björn Gustafsson som roastades och gästkomiker var Soran Ismail och Özz Nûjen, gissa om det var bra? Shit vad jag och sambon skrattade, mest sambon. Jag är ganska tråkig när jag kollar på roliga saker på TV/film. Jag vill gärna skratta skithögt men jag skrattar inombords istället och ler mest, skittråkigt jag vet men idag skrattade jag faktiskt högt, så roligt var det =)
Nästa vecka ska Pernilla Whalgren roastas, känns som om att man aldrig mer behöver titta på programmet igen. I alla fall inte nästa vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0