Nej det är ingen vanlig dag...

...för det är Es 28e födelsedag, hurra hurra hurra hurra!!!
Idag träffades vi nästan alla mammor (Å saknades tyvärr) vid kyrkans hus och sedan gick vi till Johannas café och födelsedagslunchade. Vi satt och pratade, skrattade, ammade och matade och hade precis så trevligt som vi alltid har när vi träffas. Är jätteglad över att vi kommer så bra överrens och att vi faktiskt träffas så ofta som vi faktiskt gör.

Pratade med M för ett par dagar sedan om att ev följa med jobbet till Bo Ohlsson i Tomelilla. Men jag har haft huvudet någon helt annan stans och glömde givetvis bort att höra av mig... Men sådan är jag numera, huvudet under armen. Jag har tack och lov blivit bättre på att komma ihåg mina husnycklar. Ett tag var det riktigt illa, så illa att jag trodde att det kanske var ngt allvarligt fel i huvudet på mig (jag var inte ensam om dessa misstankar). En vecka glömde jag nycklarna då sambon jobbade kväll så han fick köra hem från jobbet för att låsa upp :S

Hela familjen önskar dig en underbar födelsedag E!!
(Psst, E.. jag ska baka en sådan här kaka till dig nästa vecka...ser du vilken det är?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0