Lyxfällan..

Säsongspremiären av Lyxfällan började nu ikväll kl 21 på 3an och jag hoppas innerligt att varken jag eller någon jag känner försätter sig själva i en sådan situation som paret i kvällens program har gjort. Jag vet att jag är lite väl extrem när det gäller pärmar och papper precis som min pappa fast jag är nog till och med lite värre. Men så glad jag är för att jag faktiskt håller reda på räkningar, sorterar i pärmar osv. Ibland känner jag själv att jag kanske har lite för många pärmar i de fall då det till och med kan vara svårt att avgöra i vilken pärm ett visst papper bör sättas in i. Men jag lever 1000 gånger om mitt liv fullt med pärmar och sortering än det fullständiga kaos familjen i programmet lever i. Jag har två skulder, en till CSN på ca 160.000SEK och huslånet som jag och sambon har tillsammans. Hur mycket det är på idag har jag dålig koll på då sambon betalar huslån och försäkringar och jag resterande räkningar.

Länge leve pärmar och ordning och reda, hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0