Lita på dina instinkter

Igår körde vi upp till mina föräldrar för att överraska pappa på födelsedagen. Det var lite tveksamt om vi skulle hinna hem innan honom men det gjorde vi. Så vi parkerade bilen på skolans parkering och gömde undan skorna i garderoben och satte oss på ovanvåningen och umgicks med mamma och min syster tills pappa kom hem. Han blev glatt överraskad när han såg att vi var hemma och han hade inte anat något heller, roligt.

Senare på kvällen hade ju mamma bokat bord på en resturang och på vägen dit somnade dottern i vagnen men givetvis vaknade hon när vi satt där och väntade på maten och sedan blev hon lite halvgnällig. Inget som hade stört mig i vanliga fall men en man som satt vid bordet snett emot tittade på mig så fort dottern gjorde ett litet missnöjt ljud vilket fick mig att bli rätt obekväm. Därför gick jag ut en sväng med henne i väntan på maten och senare avlöste jag och sambon varandra eftersom hon var jättetrött men inte kunde komma till ro. Det hela slutade i alla fall med att vi åt i omgångar och till slut somnade hon i vagnen. Kan säga att jag inte är jättesugen på ett resturangbesök snart igen, dottern får helst komma in i sina vanliga rutiner först.

Efter resturangbesöket promenerade vi hem och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord när mamma sa att jag och sambon också hade en present som väntade. Sambon fyllde 35 i juli och jag blir 25 i oktober så vi fick presenten igår. Gissa om jag blev glad när jag såg vad det var, en digital systemkamera!!!!! Jag och sambon har planerat att köpa en i över ett år men hittills har vi inte haft råd då vi istället lagt en hel del pengar på möbler och huset. Är så otroligt glad, nu jäklar ska det ut och fotograferas.. Istället för en kamera blir det till att inhandla en extern hårddisk att föra över alla bilder till!

Ett nytaget smakprov =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Såååååå söt lilla Corinne är. Så kul medd en ny kamera, det är så roligt att ta en massa kort och det blir ju bättre bilder med en systemkamera.

Ha en fortsatt bra helg hoppas vi kan ses och höras snart!

Hälsa alla

Kram MArie

2009-09-13 @ 08:39:50
Postat av: emelie

Vilken fin bild! börjar nästan lipa!

2009-09-13 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0