Klädbehov

Hela familjen är i akut behov av kläder, mest dottern. Hon håller på att växa ur alla sina kläder i storlek 62 och kan endast ha ett fåtal plagg numer. Vi har en del kläder i nästa storlek (68) men det mesta är sommarkläder som vi fått vilka är alldeles för kalla med de 16 grader som termometern visar.
Själv går jag fortfarande runt med mammabyxor, inte jättehett eller särskilt roligt. Skulle behöva köpa mig lite nya byxor för de byxorna jag hade innan graviditeten är antingen för stora/små eller för fula. Lite nya tröjor och ett par skor hade inte heller skadat. Vad gäller sambon så skulle han nog själv aldrig erkänna att han behövde lite nytt men själv anser jag att vissa av hans t-shirts och tröjor passar bättre i soppåsen än på honom då de är riktigt slitna. Så lite nya t-shirtar och tröjor till honom hade varit bra. Undra om jag kan få med honom in till Lund eller Malmö för en shoppingtur...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0