Jag är lat

Jag har sedan ett tag tillbaka bestämt mig för att ha en födelsedagsfest. Men jag har så fruktansvärt svårt för att komma igång med planeringen och att skicka ut inbjudningar... Jag är lat helt enkelt. Det enda som jag har ordnat hittills är alkoholen. Men alkoholen känns lite överflödig om jag inte skickar ut inbjudningar så folk faktiskt vet om att och när jag ska min fest. Annars kan ju jag och sambon sitta där med all öl, cider, vin osv. Nej, jag måste ta mig i kragen och bjuda hit folk innan alla hinner boka upp sig på annat. Usch, hatar att jag är så slö när det gäller att komma igång med vissa saker. I morgon måste jag verkligen ta tag i det här. Kom på att jag fortfarande inte skickat iväg alla tackkort i samband med dotterns födelse, illa!! I morgon, i morgon, i morgon, i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0