Helgen

Gårdagen började lite sisådär. Först vid 12-tiden kom V & D över med hund och dotter och hälsade på. Vi gick först en liten runda och efter ca 15 minuter började jag känna mig yr. Det blev bara värre och till slut kändes det som om att jag skulle trilla ihop och svimma. Tack och lov klarade jag mig hem utan någon incident men det var ruskigt jobbigt. Jag mådde illa och miljön runt omkring mig gungade som om jag vore på en båt. När vi kom hem satte vi oss i uterummet och fikade lite och pratade och det kändes lite bättre men bara lite. Efter att de åkte hem lade jag mig på soffan och sov i en timme och sedan när jag vaknade kände jag mig bättre. Har inte alls känt av någon yrsel sedan dess.. Skumt!

På kvällen var vi bjudna på middag hemma hos E & P och som alltid hade vi jättetrevligt. De bjöd på den maträtten som vi åt hos dem första gången de bjöd oss på middag när de små fortfarande låg i magen. Vi satt och pratade om allt möjligt och givetvis blev det ganska mycket hojsnack vilket alltid är roligt. Tanken är att E också ska ta A-kort under nästa säsong vilket hade varit skitkul. Gissa om vi ska ut och köra då?! :)

Idag ringde E på förmiddagen och föreslog att vi skulle hitta på något tillsammans. Så jag och dottern hoppade (inte bokstavligt) in duschen tillsammans för första gången. Det var lite bökigt men väldigt mysigt att duscha ihop. Dottern var helt facinerad av vattnet som strömmade ut ur duschmunstycket och försökte ta i strålarna. Sambon hjälpte till när det var dags att tvätta dotterns hår. Efter att vi gjort oss klara körde vi upp till Eslöv med E & P och barnen. Jag har inte varit i Eslöv sedan P dog 2005 och det kändes lite annorlunda att vara där igen och se hans gamla lägenhet osv. Anledningen till varför vi körde till Eslöv var för att det var marknad där idag. Så vi strosade lite och N åkte karuseller och jag fotograferade med nya kameran. Har inte lagt över några bilder på datorn än men det kommer så småningom :) Vi avslutade Eslövsbesöket med att besöka Mc Donalds så det blev ingen träning idag. Om 45min är vi bjudna hem till G & M på äpplepaj så jag tänkte slänga mig i soffan och vila mig i form. Känner mig mätt och trött just nu och dottern sover fortfarande efter bilfärden så det gäller att passa på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0