Förkylning på G?

De senaste tre dygnen har jag vaknat på morgonen och känt mig lite sådär. Halsen har känts alldeles tjock och svullen men jag har inte haft feber eller varit snuvig osv. Igår åkte jag och dottern tillsammans med J till IKEA i Malmö. Det var jättetrevligt och jag fick köpt en del men det var precis som att det tog slut på alla krafter jag hade för när vi kom hem var jag alldeles slut. Både sambon och dottern har varit ordentligt förkylda med feber, snuva osv men jag har *peppar peppar* klarat mig, eller kanske inte trots allt?
Skulle behöva lasera färdigt i uterummet men jag har ingen ork till någonting.. Har vaccinerat dottern idag på förmiddagen och hon har varit lite gnällig sedan dess så idag tänker jag inte lägga fokus på något annat projekt än att ta hand om dottern och vila. Förhoppningsvis utvecklar jag ingen förkylning om jag tar det lite lugnt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0