Det blir fest..

För er som undrat kan jag berätta att vi nu bestämt oss en gång för alla, vi kommer inte att döpa dottern. Hon får istället själv välja om hon vill döpas och vara medlem i svenska kyrkan vilket var vad vi hade bestämt oss för från början. Men det blir fest ändå eftersom jag nu har bestämt mig för att ha fest när jag fyller 25. Först ville jag inte ha någon fest eftersom jag har sådan beslutsångest och har svårt att komma fram till vilken sorts fest jag vill ha. Ska det bara vara för vänner, släkt eller både och? Ska jag bjuda på mat, tårta, alkohol eller hur ska jag göra? Då J var här igår kom jag fram till att jag ska ha fest och förmodligen servera mat. Men då det blir en hel del som kommer att bli bjudna och vårat hus inte är en herrgård med oförskämt många sittplatser att erbjuda så kommer maten att serveras under olika klockslag, vilken tid har jag inte bestämt än men ev. mellan kl 17-19/20 kanske? Vill inte säga för mkt men jag har bestämt lite annat också. Men ni som läser detta och som kommer att få en inbjudan, räkna inte med att få äta på något finporslin för det äger jag inget. Jag äger inte ens porslin som kommer att räcka till alla så var förberedda på en plastic fantastic upplevelse vad gäller bestick osv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0