Besök av svåger och svärmor

Nu på eftermiddagen har vi haft besök i två omgångar. Först kom dotterns farbror förbi när vi satt och åt middag. Jag har själv inte träffat honom på länge så det var roligt att han dök upp. Han stannade inte jättelänge men vi satt och pratade en stund i alla fall. Han och hans flickvän och hennes son har ganska nyligen flyttat in i en lägenhet i Vä Hamnen i Malmö. Jag har själv inte varit där och tittat än men han visade bilder på mobilen och det verkar vara en riktigt fin lägenhet. Dock hade jag själv aldrig betalat så mycket pengar i hyra för en lägenhet men det är en helt annan sak.. Nu vid 20-tiden dök dotterns farmor och palstfarfar upp. De har varit på semester på Gotland och tog vägen förbi oss för att hälsa på dottern och lämna lite presenter :)
Dottern fick en jättesöt mössa, en bitleksak och ett gosedjur föreställande en kanin. Vi fick ett svart gotlandsägg. De satt här en stund och drack kaffe och nu har även de åkt. Dottern vaknade när svärmor kom och verkar inte riktigt komma till ro och kunna somna om utan hon ligger på sin filt på golvet och rullar runt och pillar med nappen. Funderar själv på att snart gå och lägga mig, känner mig trött och misstänker att dottern kommer att vakna lika tidigt som vanligt, trots att hon borde ha somnat för snart två timmar sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0