Besök av J

I går kom J över efter att hon slutat jobba. Vi åt middag ihop och snackade en massa vilket alltid är lika trevligt. Även om vi bor närmre varandra nu än vad vi gjorde då vi hade lägenhet i Malmö så träffas vi inte så ofta vilket är lite synd. Men vi sa båda att vi skulle ta tag i det där och försöka träffas lite oftare.
Jag och J har inte känt varandra sådär väldigt länge utan träffades då vi var de enda tjejerna som körde mc på en inofficiell körskola som Js då kommande pojkvän (idag ett ex) höll i 2006. J är grymt bra på att peppa så nu är jag helt taggad på att jag verkligen SKA gå ner i vikt genom att äta mindre, bara äta "onyttigt" på lördagar, skriva kostdagbok och börja träna. Om det är väder tänkte vi köra ut till Sturup nu på söndag och kolla när SSEMSE har körning.  P & M tänkte bjuda på middag till helgen så då kommer vi träffas även där =)

Sambon blev färdig med hästjobbet att lägga singel i rabatterna runt huset redan i tisdags förmiddag. Helt otroligt att det gick så fort och snyggt blev det också! Så till våren ska det inhandlas lite snygga växter som jag tänkte ha i krukor i västerläget (mittenbilden)
           


Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint, vad flitiga ni är! Roligt när man gjort fint och blir nöjd!

Lycka till med viktminskningen! Det kommer gå jättebra!

Ha det så bra och hälsa! Kram Marie

2009-09-03 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0