tradera.com

Idag kom paketet med jeansen jag köpte till dottern för hissnande EN krona ;) Satte mig vid datorn och har precis vunnit ytterligare en auktion på två bodies och ett par matchande byxor. Denna gången slutade auktionen på 36:- men med tanke på att kläderna var "sparsamt" använda så tycker jag att det var kanonpris. Jag har alltid varit lite tveksam till att köpa begagnat över internet eftersom jag gärna vill kunna se och ta på det jag ska köpa. Men hittills har jag varit nöjd i alla fall så det lär säkerligen bli fler traderaköp framöver. Älskar att köpa kläder till dottern och särskilt med tanke på att det finns så väldigt mycket som är superfint. Som igår när vi var i Malmö hade jag inte tänkt att köpa några kläder alls men eftersom vi gick förbi flera klädaffärer råkade jag givetvis se en jättesöt mössa och skor till dottern. Att det passade perfekt ihop till dotterns päls bortsett från en liten nyansskillnad, gjorde att jag helt enkelt var tvungen =)

pälsytterkläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0