Svenska Hollywoodfruar

Säga  vad man vill om Anna Ankas uttalanden, Maria Montazamis tonfall och Agnes-Nicole Winters plastikoperationer men jag tycker att det är lite trist att kanal 3 sände det sista avsnittet av miniserien "Svenska Hollywoodfruar". Själv har jag sett alla avsnittet och faktiskt tyckt att det varit rätt underhållande. Jag begriper ju att serien i stort är otroligt vinklad och att tanken är att det ska skapas rubriker men ärligt talat så finns det faktiskt någonting att gilla hos dem alla tre :)
Min personliga favorit är Maria Montazami som verkar helskön. Hon verkar vara en ganska lättsam person som visat sig vara mån om sina vänner och tar livet med en klackspark och har ganska roliga saker för sig.
I vilket fall som helst så är hon i alla fall den som underhållt mig mest på måndagskvällarna medan sambon varit iväg på sjukbanan. Så på måndag visas ett avsnitt med alla "snaskiga" klipp som inte visats tidigare. Jag vet att jag i alla fall kommer att sitta i soffan och titta på fruarna för sista gången!

Fru Montazami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0