Så tröttsamt

Den 13e september blev dottern förkyld, anledningen till varför jag vet det är att vi var uppe hos mina föräldrar då eftersom min pappa fyllt år. Hon var förkyld i drygt en vecka och sedan frisk en för att sedan drabbas av en ny förkylning som höll i sig i närmare två veckor. Sambon blev också förkyld när dottern var sjuk första gången men tack och lov så klarade jag mig. Sedan i slutet på september blev även jag förkyld och min förkylning satt mer eller mindre i fram tills i fredags och sedan dess har jag känt mig bra i både halsen och inte varit snuvig. Men säg den lycka som varar för evigt, i söndags när vi varit i Malmö hela dagen så kände jag av snuva på kvällen och natten till måndagen kunde jag knappt sova, har hostat, haft ont i halsen och huvudet och varit snuvig. Det är bättre med snuvan idag men så har jag också använt nässpray. Huvudvärken är fortfarande kvar... Som toppen på allt detta är jag hungrig som en varg med tanke på gårdagens skrala intag av föda (frukost, omelett till lunch och bröd/riskakor med yoghurt till middag).
Så nu blir det till att ladda upp med te och nässpray och hoppas på att denna förkylningen bara är på en blixtvisit och att jag slipper feber denna gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0