Missade föräldraträffen

I morse efter att jag och dottern ätit frukost klädde jag på dottern sin vinterpäls (no worries, den är absolut inte äkta) och mössa och själv pälsade jag också på mig med tjock halsduk och tjocka vantar och så gav vi oss ut på en promenad, bara vi två. Målet var att handla mat till middagen idag på ICA nere i byn men vi gick en omväg så vi hann faktiskt bli lite rosiga om kinderna :)
För bara en liten stund sedan så pratade jag och sambon om vilket datum det är idag och när jag kollade i almanackan så ser jag till min förfäran (kanske en smula överdrivet men ändå) att jag missat föräldraträffen idag som BVC annordnar. Dagens tema handlade om säkerhet vilket jag gärna hade gått på, känns som att man troligtvis hade fått någon matnyttig information med tanke på att dottern är första barnet. Som tur är var både Å och C där så man har ju ialla fall någon att fråga om vad som sades :)

BTW så har Puma fångat en mullvad så förhopningsvis kommer de inte hit till våran tomt. Än så länge har vi ialla fall klarat oss!! Puma vs mullvaden 1 - 0

 mullvad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0