Längtan efter ett till barn

Var precis inne på familjeliv.se och surfade runt lite. Vet att jag nämnt det innan men herrejisses så sugen jag blir på att skaffa ett syskon till dottern. Blir nästan lite sjuk av längtan men samtidigt vill jag ändå vänta lite eftersom jag tycker att det blir lite väl tätt om man skulle bli gravid i år redan. Känner mig så kluven för samtidigt som jag mer än gärna vill vara gravid och gå igenom allt en gång till så vill jag ändå njuta av att kunna ägna all min tid enbart till dottern. Men om ett år hade jag kunnat tänka mig att bli gravid igen.. den som lever får se...

 

Dessa underbara små söta marsipanbebisar, hur skulle man någonsin kunna äta upp dem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0