Jag vann!!!!

För ett par minuter sedan loggade jag in på min hotmail och såg till min fasa att jag hade 59 olästa mail. Eftersom jag inte kollar mailen varje dag så brukar det se ut ungefär så, tyvärr brukar även 90% av dessa mail vara skräp som jag kastar utan att öppna dem med tanken på virus osv. Men så idag bland all skräpmail fanns ett vinnermail från tradera.com!!

För flera dagar sedan lade jag ett bud på ett par jeans till dottern -vilket jag helt hade glömt bort. Eftersom dottern inte har några jeans i rätt storlek och jag inte kommit mig iväg till stan för att shoppa så kollade jag in tradera och hittade dessa helt vanliga jeans. Det var ingen som hade lagt något bud på jeansen så jag startade med en krona och uppenbarligen har ingen annan varit intresserad och jag vann, helt otroligt!! Jag blev så till mig att jag sprang och hämtade plånboken och satte mig framför datorn med en gång men så blev jag så nervös att jag var tvungen att ringa till E (som introducerat mig till denna för mig, nya auktionsvärld). Anledningen till varför jag blev nervös var för att buden du lägger är bindande och jag vann auktionen redan den 11/10 och oftast brukar säljaren ange att man vill ha pengarna insatta på sitt konto redan efter tre dagar. I mailet jag fick stod dock inga bankkontouppgifter så jag visste ju inte till vilket konto pengarna skulle sättas in. Nu i efterhand kan man ju fråga sig vad jag trodde att jag skulle med plånboken till... =)
I alla fall så såg jag efter någon minut att säljaren skickat ett mail till mig med sina kontouppgifter den 12/10 så jag skyndade mig att föra över de 25:- på studs (köparen betalar frakten). Så nu återstår väntan på att paketet med jeansen ska dimpa ner i brevlådan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

stolt över dig haha visst är det kul att fynda!!?? // Din Tradera-mentor =)

2009-10-14 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0