Hemma hos svärmor

I eftermiddags efter att sambon kommit hem och duschat åkte vi till dotterns farmor och hennes sambo som bor ett par mil härifrån. Vi har inte varit där sedan i somras då min syster och hennes kille var nere och hälsade på, illa! Dottern fick lite nya leksaker och bekantade sig med hundarna och det gick faktiskt riktigt bra denna gången. Innan har hon blivit ledsen bara en liten stund efter att hon suttit i farmors knä men idag blev hon inte gnällig förrän det var dags att äta så det var ett stort framsteg =)
Vi testade på och spela lite bowling på Wii och shit vad roligt det var. Jag slog sambon i första omgången men slutade som tvåa tätt efter honom i omgång två. Borde kanske införskaffa ett Wii i julklapp till oss själva?! Farmor/svärmor hade bakat en äppelpaj som var försvinnande god!!

Efter att vi kommit hem har vi ätit god mat, kycklingfilé med Quinoasallad och limesås. När disken var diskad och undanplockade lade vi oss alla tre i soffan framför TVn och både dottern och jag somnade framför CSI. Dottern somnade för kvällen och det känns ärligt talat som om att jag skulle kunna göra samma sak, är riktigt trött. Känns lite trist att lägga sig så tidigt en lördagskväll men å andra sidan börjar MotoGP kl 8 i morgon så man kanske borde?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0