Förkylning nr3

Det oundvikliga har nu inträffat, jag har smittat dottern så hon är förkyld för tredje gången sedan september...
Snart kommer jag att bli frisk och så kommer hon smitta ner mig och sedan håller det väl på så resten av vintern?! Såååå drygt. Tycker givetvis mest synd om dottern eftersom en förkylning för mig egentligen inte är något att gnälla över. Hoppas bara att hon inte får feber och blir jättesnuvig för snuvan är nästan värst.. Nu sover hon i alla fall och jag hade gärna gått ut och gått lite men det spöregnar ute så det känns som att en promenad kan vänta lite. Tog på dottern de lila/rosa/vitrandiga byxorna och den lila bodyn jag vann för ett par dagar sedan och upptäckte att det var ett hål i grenen, inget som inte går att laga men det är ändå störigt. Vann förresten en auktion på tradera på ett par jättefina rosa adidasbyxor till dottern! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0