Efterlysning!!!!

När jag var liten spelade jag in en tecknad film från TV som handlade om en brunbjörn som hette Bruno. Bruno träffar en isbjörn som heter Isa och de blir kära och i slutet av filmen gifter de sig och ger varandra en eskimåpuss. Jag kommer ärligt talat inte ihåg mer av handlingen men jag minns så väl att jag ääääälskade denna filmen men jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad den hette. Varje gång jag var sjuk ville jag kolla på just den här filmen. Man skulle ju kunna tycka att det bara är för mig att leta upp videobandet och kolla på filmen men ack nej! Någon i min familj spelade över filmen ca ett halvår efter att jag spelat in den och den enda som minns filmen är min syster men inte ens hon kommer ihåg vad den hette. Så är det någon som har någon aning om vilken film jag menar, hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0