Det där med viktminskning...

Kan väl avslöja att det där med att gå ner i vikt inte gått riktigt som jag tänkt mig.
Jag har visserligen börjat att träna vilket jag är stolt över. Tyvärr har det inte blivit så mycket de senaste två veckorna då jag varit förkyld men igår var jag och dottern på mamma/babygympa. Mitt problem är snarare att jag äter sötsaker alldeles för ofta. Jag har som tur var inte lagt på mig heller men däremot har det blivit för mycket för ofta, i alla fall sedan jag fyllde år eftersom det blev tårta över osv.. I tisdags när jag hade mammaträffen så bjöd jag ju på snickerskaka och ni tror väl inte att det finns något kvar? Nej för i detta hushållet är det näst intill omöjligt att ha kakor och särskilt när det gäller hembakat. Jag köpte glass i tisdags eftersom det var Desperate Housewives men eftersom det fanns snickerkaka kvar blev det kakor istället för glass så jag tänkte äta liiiiite glass nu ikväll. Nästa vecka då MÅSTE jag ta tag i det här på allvar, hade varit kul om man kunde gå ner en klädstorlek eller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0