Bihåleinflammation?!

Jag är fortfarande förkyld och nu verkar det som om jag fått bihåleinflammation, joy! Jag har inte alls ont i halsen längre och känner mig piggare men så fort jag böjer mig framåt så får jag fruktansvärt ont i pannan, mitt mellan ögonen och lite högre upp. Skulle snyta mig efter att jag, sambon och dottern varit ute på promenad och det kommer nog dröja tills jag snyter mig igen för aj så ont det gjorde. Som alltid när jag känner av minsta lilla åkomma så ringde jag även denna gången till min mamma. Hon tyckte att jag skulle använda nässpray och ringa till vårdcentralen i morgon för att få utskrivet antibiotika. Vill inte vara sjuk mer.. eller ja, sjuk är jag ju egentligen inte, bara lite förkylning som nästan är borta, om det nu inte hade varit för bihåleinflammationen. Jag frågade mamma vad som kunde hända om man bara lät infektionen vara och hon sa att i värsta fall kan man behöva käkspolas...? Lät inte som ett alternativ så jag tänkte ringa byns nya vårdcentral i morgon.
Annars har det inte hänt så mycket idag, dottern har ätit barnmat tre gånger idag varav det som fungerade bäst idag var broccolipuré utblandat i margarin, mums!


Bilder från dagens promenad

flugsvamp

Bär

Annan svamp

och så en bild på dottern i sin senaste outfit som hon fått av mormor och morfar

dottern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0