Alla dessa val..

Funderar på att åka hem och hälsa på mina föräldrar och syster men det tråkiga är att sambon jobbar och inte kan följa med. Alltid när vi åker upp brukar vi stanna från fre-sön men jag hade gärna stannat lite längre och eftersom jag är föräldraledig så har jag ju all tid i världen. Antingen åker vi nästa vecka på tisdag eller onsdag och då skulle sambon kunna komma upp på lördagen efter att han slutat jobbet och så åker vi hem allihop på söndagen. Alternativet är att vi åker sista veckan i november och då åker jag och dottern upp ev. på onsdagen och så kommer sambon på lördagen och så åker vi hem allihopa på måndagen... BESLUTSÅNGEST!!
Vill så gärna åka upp eftersom det kommer att bli sista gången jag har chans att träffa min syster innan hon åker iväg på sin 3 månaders resa. Får prata med sambon i kväll/morgon och höra vad han tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0