så var det måndag igen..

Det blev inget Malmö idag eftersom sambon inte alls var pigg på att åka in till IKEA. Sanningen att säga så var jag själv inte heller särskilt sugen på att gå runt på IKEA eftersom jag var riktigt trött då dottern sovit dåligt i natt. Så vi stannade hemma och tog en promenad ner till det lokala kabelTVföretaget och köpte oss en CA modul så att vi kan titta på digitala sändningar istället. Vi stoppade in kortet i TVn och trodde att det skulle fungera men ack som vi bedrog oss. Ska ringa ner i morgon och höra hur man skall gå till väga och om inte de kan hjälpa mig får jag väl ringa Samsung och fråga om det är någon inställning man måste ändra på TVn.

Skulle ju ha träffat N idag men det blev tyvärr inte heller av eftersom hon jobbat inatt och sov länge idag plus att hon ska iväg och jobba ikväll igen så vi bokade in morgondagen istället. Dottern ska ju vaccineras mot svininfluensan imrogon så vi får se hur hon känner sig efteråt. Blir kanske att vi får stanna hemma men förhoppningsvis så får hon ingen biverkning av vaccinet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0