Produktiv morgon

Idag vaknade jag faktiskt innan dottern så när hon väl vaknade strax innan 8 var jag klarvaken och kände att jag hade energi jag behövde göra mig av med. Så sambon låg i sängen och lekte med dottern medan jag gick ner och började dammsuga. Sambon tyckte att det var en helt galen idé att få så tidigt på morgonen men jag kände att jag verkligen var på humör för att dammsuga, sagt och gjort så dammsög jag nedanvåningen innan dottern blev hungrig. Efter att jag ammat henne gjorde sambon i ordning hennes badbalja och så badade jag henne medan sambon gjorde sig iordning och dukade fram frukost. Efter att vi ätit började jag röja på dotterns rum, tanken är att vi ska börja riva tapeter där nu i veckan så att vi kan börja måla och möblera på riktigt. Medan jag röjde dammsög sambon ovanvåningen och när dottern somnade vid 10.30-tiden vek jag tvätt och duschade medans sambon gick ut med alla möbler osv som ska slängas. Nu är vi mer eller mindre färdiga och klockan är inte ens 12, känns ruskigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0