Mission accomplished

Hela familjen körde iväg till Staffanstorp på eftermiddagen för att inhandla föda och andra förnödenheter. Innan vi lämnade byn slängde vi allt skräp som jag smyglastat in i bilen för att sambon inte skulle kunna protestera. Alltid om jag frågar om vi inte ska slänga saker på återvinningsstationen blir svaret ett rakt nej. Så för att undvika ett negativt svar packade jag in allt i bilen en stund innan vi skulle åka så att han aldrig hann protestera. Dottern somnade för en liten stund sedan och jag är också sjukt trött men jag vill egentligen inte sova. Hade gärna läst en bok men jag vet med mig att jag bara kommer att hinna läsa några sidor innan jag kommer att sova. Får se till att börja med middagen istället så man aktiverar sig lite och blir pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0