Julskyltningen

Igår på kvällen gick vi ner till byn för att kolla på julskyltningen. Det småregnade på vägen ner så regnskyddet åkte på vagnen och efter en liten stund somnade dottern. Vad jag kommer ihåg av förra året så var det mycket mer folk ut plus att det verkade som om att det fanns mer att titta på. Hur som helst var det mysigt att strosa runt bland alla de olika försäljningsstånden och vi träffade faktiskt på några bekanta ansikten :)

Idag är planen att jag ska in till Malmö och träffa N som jag inte har sett sedan i somras någon gång, länge sedan var det i alla fall. Just nu håller jag på att försöka övertala sambon att åka in till IKEA nu om en stund så att vi kan bocka av några punkter på min inköpslista! Får se hur det går med övertalningen, än verkar jag inte ha gjort några framsteg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0