Julkort

Jag har precis beställt 30st julkort från Fuji direkt och det hela kostade inte mer än 88 kr!!! Helt otroligt billigt om ni frågar mig. Förra året köpte jag julkort och de var inte särskilt billiga kan jag säga, i alla fall inte om man jämför. Dessutom blir julkorten mer personliga i år eftersom det är en bild vi själva har tagit. Den blev kanske inte nödvändigtvis så julaktig som jag först föreställde mig men det blev riktigt bra ändå :)
Så om ni ska beställa julkort med eget motiv så kan jag varmt rekomendera Fujidirekt. Har beställt därifrån tidigare och det finns absolut ingenting att klaga på och särskilt inte med tanke på det billiga priset!
Nu tänkte jag försöka få dottern att sova lite eftersom hon bara har sovit i 20 minuter sedan kl 8.40 i morse.
Ikväll blir det godis och Idol tillsammans med dottern och i morgon blir det till att städa inför advent och så ska vi åka och kolla på en bil och köpa åkpåse till dottern. Söndagen är bokad till byns egna julskyltning där det brukar vara tjockt med folk. Så jag spår en mysig helg tillsammans med familjen :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag beställde från Fuji förra året och är också supernöjd.. Ska slänga iväg en beställning i veckan hade jag tänkt :)

2009-11-28 @ 16:32:04
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0