Januari 2011

Har precis haft ett kortare samtal med en kvinna från kundservice på försäkringskassan. OM jag ska vara hemma fram till augusti nästa år, börja jobba 80 % och ändå få föräldrapenning grundat på min heltidstjänst så MÅSTE vi bli gravida senast i januari 2011. Med tanke på att denna informationen precis stressade upp mig något helt otroligt så lär det ju dröja till 2021 innan vi får ett till barn... Ibland är det helt enkelt bättre att ingenting veta. Men, å andra sidan är ju pengar bara pengar men samtidigt måste man ju ha råd att bo och leva också. Men å den tredje sidan så vill jag inte klaga eftersom jag faktiskt har allting jag någonsin kunnat drömma om, en underbar man, världens bästa dotter, ett hus jag trivs i, snälla föräldrar/syskon och vänner som jag älskar att umgås med... Men ändå... januari 2011.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0