det går i ett

Idag var det dags för mammagympa igen. Egentligen borde jag ha varit på något av de andra gruppassen som hålls på kvällarna men det var ett tag sedan. Känner mig ändå stolt över att jag faktiskt går på mamma/babygympan :) Idag var vi bara tre stycken bortsett från hon som håller i träningen, så det fanns gott om plats att breda ut sig på. Dottern och tränarens son "bondade" faktiskt lite idag. Han är drygt ett år gammal och var jättesöt och försökte att ge dottern nappen när hon gjorde lite ljud ifrån sig.
Efter gympan var det raka spåret hem för att förbereda för mammafika/lunch. Tyvärr lämnade hälften återbud på grund av sömnlösa nätter och förkylningar. Men jag E och C hade en mycket trevlig lunch ändå :) Efter en stund gick vi ut på en promenad och när jag och dottern kom tillbaka satt svärmor i köket och fikade med sambon. Svärmor åkte hem för snart en timme sedan och jag kunde äntligen ta mig en dusch. Så ja, jag har varit ganska funky idag!
Snart ska sambon åka iväg och jobba och dottern verkar vara övertrött så förhoppningsvis kan jag få henne att sova en stund så att inte kvällen blir så jobbig. Nä, plikten kallar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0