Bröllopsinbjudan

Vi har fått inbjudan till Ds och Vs bröllop och jag som tidigare bara varit på ett enda bröllop. Det bröllopet var dessutom för så länge sedan att jag knappt ens kommer ihåg det och om jag inte minns helt tokigt så var vi bara i kyrkan. Hur som helst så ska alltså D och V gifta sig vilket är jätteroligt men dessvärre känns datumet lite illa valt, den 22 december kl 18. Än så länge har vi inte bestämt oss hur vi ska göra men det hade ju helt klart varit roligt att gå på bröllop igen. Själva julafton ska vi fira hos svärmor så den biten gör väl inte så mkt utan det handlar väl mer om vi ska åka upp till mina föräldrar innan och fira lite jul. De åker ju iväg på kvällen den 23e men å andra sidan är ju inte min syster hemma plus att det faktiskt bara handlar om en julafton som vi inte firar tillsammans, dock dotterns första... Vi behöver ju inte svara förrän den 25 november så än finns det tid kvar att diskutera hur vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0