Äntligen sol!!!

Känns som att det har varit regnväder och mörka moln i flera veckor och så idag sken solen i all sin prakt.
På förmiddagen promenerade jag och dottern hem till E som hade ordnat mammafika. Eftersom hon vet att jag ääälskar avokado hade hon köpt och skivat upp avokado och köpt konsums egna räksallad som är snuskigt god och dessutom lagt upp allt väldigt dekorativt på en assiett. Det fanns även jättegott köttpålägg så som rostbiff som hon också hade lagt upp riktigt snyggt, kul!! Man äter ju faktiskt med ögat också ;)
När klockan närmade sig ett beslöt vi oss för att gå ut och ta en promenad i det fina vädret. Jag och C passade även på att springa in på konsum en snabbis för att handla lite mat och blöjor..
Var helt underbart att vara ute i solen och promenera så jag röstar för mer sol i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0