275:- och 18 plagg

Det blev dagens skörd på klädbytardagen här i byn. Hittade en massa fint och blev till slut tvungen att lägga ifrån mig vissa kläder som jag inte kände mig riktigt säker på. Hittade bland annat en jättefin klänning med röda kalasbyxor från Polarn o Pyret i nyskick som jag tänkte att dottern skulle ha på julafton. Köpte flera bodys, en med lappen kvar med en av Beatles låttitlar på bröstet, en dress från Moomin, jöttefräcka jeans och en massa annat fint. Efter att jag shoppat färdigt följde jag med C hem för dottern var hungrig. Sambon och Cs man T var iväg på skyttetävling tillsammans så jag stannade kvar tills de var tillbaka.
Hoppas verkligen att det blir fler klädbytardagar fram över!! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj du!



Nu har jag också hittat till bloggandet! Kul blogg du har!! :) vi ses

2009-11-23 @ 16:52:08
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0